Novinky  Screenshoty  Encyklopédia  Charybdis


Novinky
Príbeh
Screenshoty
Roadmap



Novinky
Staršie správy
Príbeh
Screenshoty
Downloads

25.Októbra 2013 - Nový engine
Aj keď to tak možno nevyzerá, projekt stále žije! V poslednej dobe som sa venoval určitému prehodnocovaniu a anlyzovaniu možností, ako ďalej. Zahral som si viacero starších či novších hier, aby som si rozšíril obzory (klasiky ako napr. Secret of monkey island, The dig, ale aj najnovšiu slovenskú textovku Salome) a vlial trochu viac života do mojich projektov. Mal som určité podozrenie, že spôsob rozprávania príbehu a vlastne aj jeho prezentácia, nezodpovedajú mojim  očakávaniam a bolo potrebné zrevidovať si plány a ďalšie nápady.
Nakoniec som sa rozhodol, že pre túto hru (a vlastne žiadnu ďalšiu hru) engine IVIca nepoužijem, vzhľadom na jeho omedzenia, ktoré sa objavili až časom. Hlavne ide o dosť obtiažne preportovanie hry na inú, než windows platformu (resp. pokiaľ má byť zachovaná rovnaká vizáž a funkcionalita hry).
Nový engine, ktorý použijem sa volá Cage a práve ten som programoval posledný mesiac. Využil som pri tom všetky dobré myšlienky, ktoré sa osvedčili v starom IVIca engine, ale celý kód je napísaný nanovo, tentokrát s využitím C++ jazyka.
Ďalšie novinky o hre pribudnú už čoskoro...

14.Júla 2013 - Ďalšie dve mapy
V sekcii roadmap som pridal dátumi k ďalším dvom mapám (resp. jednej komplikovanejšej - predstavuje dve cesty, ako zdolať prechod ponad roklinu), ktoré som dokončil poslednú nedeľu. Takže zostáva ešte dorobiť mapu a scenár pre dva levely a hra je takmer pripravená na skriptovanie.

12.Mája 2013 - Scenár sa pekne rysuje
Po dlhšej dobe konečne prichádzajú výsledky. Naplno som rozbehol práce na scenári a "overovaní" enginu, takže vývoj nabral lepší spád. Práve dnes bol dokončený design tretej mapy a patričného scenáru (verzia hry 0.1.3), a ďalšie mapy sú už na ceste. Dokončenie scenára a všetkých máp by malo prebehnúť tento mesiac. Tento post je skôr informačný, ale v tom nasledujúcom by som rád prezradil k hre nejaké hlbšie informácie. Ďalší post by sa mal objaviť ešte tento mesiac. Zatiaľ som aspoň upgradol roadmap.

28.Marca 2013 - Roadmap

Vývoj sa pomaly rozbieha (pomalšie než som predpokladal :-)). Rozvrhnutie hry je kompletné, pracujem ešte na scenári jednotlivých kapitol, takže sa dostávam od pre-alpha štádia vývoja k alpha štádiu. V týchto dňoch sa púšťam do spracovania prvej kapitoly. Dúfam, že v dohľadnej dobe vylepším aj stránku, keďže ešte stále tu panuje tak trochu chaos, hoci veci sa utriasajú. Na stránku som pridal aj roadmap, vďaka ktorému bude jasnejšie, na ktorej časti hry práve pracujem a ako ďaleko som od konca.

21.Januára 2013 - Nová webstránka
Týmto dňom štartujem novú webstránku pre hry. Keďže "Kráľovstvo červených stromov" má byť trilógia, bolo potrebné zjednotiť stránku pre všetky tri hry a trochu ju sprehľadniť. Vzhľad nie je finálny, zrejme ho budem časom meniť.

16.Januára 2013 - Kráľovstvo červených stromov - "Prekliata dedina", je konečne vo vývoji!
Po neuveriteľne dlhej prestávke sa konečne dostávam k tomu, aby som pokračoval v rozprávaní príbehu o krajine, kde sa začali rodiť červené stromy. Behom najbližších pár dní sa objavia ďalšie informácie, roadmap k vývoju a zmení sa aj celkový design tejto stránky. Ako malý bonus za veľmi dlhé čakanie ponúkam aspoň obal na CD, ktorý som vytvoril pre hru "Kráľovstvo červených stromov". Obal je v sekcii Downloads, priami link tu - Stiahni.


Charybdis voyage game project
(c)  2009 - 2013 Kamil Dubík